wtorek, 5 sierpnia 2014

Redaktorzy.

Witam was wszystkich po dość dużej przerwie. Mimo że przyjechałam  już w środę nie miałam czasu, kuzyni... nauka pływania i chrzest. Jednak w tym czasie zrozumiałam że nie dam sobie sama rady a chciałabym żeby posty pojawiały się przynajmniej trzy razy w tygodniu. Dlatego proszę o pomoc was i organizuje casting na redaktorów tematycznych. 

Makijaż = "Kolory tęczy"
Makijaż bazowany na kolorach tęczy. 
Napisz najważniejsze rzeczy o sobie
oraz dodaj makijaż w kolorze fioletowym.
Poziom: +30


Stylizacje= "Styl ..."
Post ze stylizacją w konkretnym stylu.
Napisz najważniejsze rzeczy o sobie
oraz napisz post ze stylizacją na
temat dowolnego stylu.

Zgłoszenia przyjmuje do  25sierpnia, wyniki 2dni po.

5 komentarzy:

  1. Nie zgłoszę się, ale życzę powodzenia innym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mam czasu na kolejnego bloga, ale powodzenia :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Jestem Misiullaa, mogę się zgłosić, oraz pomóc ci bardzo przy blogu coś w sensie redaktor naczelna :) Odpisz na stardoll, czy zgadzasz się na taką propozycję :) Pozdrawiam Misiullaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    http://i60.tinypic.com/oa10qx.jpg

    Folklora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mnie to tak : jestem na stardoll od 2006 roku, jednak miałam prawie 3 letnią przerwę w międzyczasie, mam 57 poziom, do października jestem cały czas dostępna, byłam redaktorką na blogu także o stardoll oraz prowadzę własny blog o fotografii.

      Usuń