czwartek, 21 sierpnia 2014

Komentator miesiąca.

Nadszedł czas na wyłonienie komentatora miesiąca. Wiem, wiem nie był to miesiąc ale taki tytuł przypadnie dziś jednej z czytelniczek. Była pierwszą osobą komentującą blog, nie opuściła chyba ani jednego posta, komentowała wszystko według swojego zdania, a zostaje nią.. : shariSweet !!



 Bardzo ci dziękuje i gratuluje. Otrzymujesz symboliczne nagrody:




Przepraszam za mało wartościowe nagrody, ale myślałam i myślała.. uznałam jednak że gdyby więcej osób komentowało nagrody byłyby większe. Przecież mogłam nagrodzić 1 z 3 osób więc szanse że wygrałabyś ty były bardzo duże. Na razie wstrzymam się z loteriami i konkursami. Muszę spróbować zarobić trochę sd na reklamy, może zacząć partnerować(?). Jeszcze nwm. ale postaram się podnieść bloga na wyższy "poziom".

shariSweet- ciuszki już wystawiłam, proszę zgłoś się do mnie w czasie 48h po starmonety, wcześniej rezerwując coś za tę kwotę.

2 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo, jak dla mnie to nie ważne czy nagrody są wartościowe czy nie. Nie komentuję dla nagród lecz dla przyjemności oraz żeby wyrazić swoją opinię i dać Ci znać że ktoś tu jest :) Dziękuję jeszcze raz :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń