środa, 9 lipca 2014

Razem raźniej ! (1)

Hej :) Postanowiłam iż co najmniej raz w miesiącu będę dodawać post dyskusyjny. Chodzi o to że w komentarzach będziemy ze sobą rozmawiać , zadawać pytania oraz wyrażać swoje opinie na temat różnych rzeczy . W tym miesiącu rozmawiamy ooo... :

Wakacjach i podróżach !

Kocham podróżować , a jeszcze bardziej kocham wakacje.
Mam jednak taki mały problem z tymi podróżami xD
Choć w te wakacje wyjadę już któryś raz dość daleko
nigdy nie przestane się bać latać samolotem ...
Niby nic strasznego , miliony samolotów lata jednego dnia 
ale nigdy nic nie wiadomo :c
Pomimo to super się bawię ! A jak tam u was
mijają wakacje ? Ktoś jeszcze boi się tego co ja ? :o

UWAGA ! Zachęcam do zadawania pytań i odpowiadania na nie .
Jedna osoba która będzie najbardziej aktywna wygra 15sd (+prow.) 

Wyniki wraz z następnym postem ! Pa :*

 

9 komentarzy:

  1. Ja wakacje spędzę niestety w domu ;p
    A gdzie się wybierasz ? :)

    Folklora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Turcji , no niby nie aż tak daleko ale te 3 godz. w samolocie xD
      W domu też będę ^^ ale w domciu też spoko , przyjaciele i rodzina .. :D

      Usuń
    2. Byłam raz w Turcji ;p Też najbardziej bałam się tego przelotu ale da się przeżyć ;D
      Niby tak ale zawsze jak się gdzieś jedzie czas szybciej mija :)

      Usuń
    3. A ja nie byłam nigdy w Turcji i w najbliższym czasie się nie wybieram, bo aktualnie nie posiadam paszportu. Ale ogólnie co tam fajnego jest?
      awcia

      Usuń
    4. Ja paszport niedawno wyrabiałam. Hm.. jade dam bardziej w celach wypoczynkowych więc o atrakcjach turystycznych do końca nwm. , jednak chyba poświęcimy jeden dzień na mini zwiedzanko. Dla mnie najważniejsze to morze , plaża i baseny ze zjeżdżalniami .

      Usuń
  2. No z tym czasem to masakra xO
    Idziesz sb na plaże o 9 a tu już musisz zbierać się na obiat o 15 xD a deserki są pyszne :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, desery są pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę określić czy się boję latać samolotem, bo nigdy nie leciałam, ale tak strasznie chcę! Możliwe, że polecę z siostrą do Irlandii, ale nie sądzę, żeby rodzice się zgodzili. Powiedzieli, że będę mogła sobie jeździć i latać gdzie tam chcę, ale jak będę miała 18 lat, a więc jestem jeszcze 5 lat za młoda, a więc co zrobisz?- nic nie zrobisz.. W pewnych planach jeśli chodzi o wyjazdy nic nie mam. Jeśli chodzi o moje podróże w całym życiu, to nie jeżdżę w ostatnim czasie nigdzie indziej jak do Włoch, ale no ile można! Byłam jeszcze za granicą w Niemczech, ale nic z tego nie pamiętam, miałam pewnie ze 3-4 lata.
    awcia

    OdpowiedzUsuń